مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

حضور قاچاقی کشتی‌گیر افغانی در لیگ
حضور قاچاقی کشتی‌گیر افغانی در لیگ
مرجع : خبرگزاری ايسنا
کمیته‌ انضباطی فدراسیون کشتی، مربیان و کشتی‌گیر افغانی تیم دسته یک کفایتی خراسان رضوی را به دو سال محرومیت محکوم کرد.

به گزارش افکارنیوز، تیم کفایتی خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ دسته یک سال و در وزن ۵۰ کیلوگرم از یک کشتی‌گیر افغانی تبار به نام مجید احمدی معروف به مجید افغانی و با هویت جعلی سامان کبیری استفاده کرده بود که این کار تیم کفایتی با اعتراض مربیان تیم‌های شهید بصیر فریدون کنار و تیم شهدای شیرگاه همراه بود به طوری که از این تیم به کمیته‌ انضباطی فدراسیون کشتی شکایت کردند.

در جلسه کمیته‌ انضباطی آیت واگذاری سرمربی تیم شهدای بصیر فریدون کنار، سرپرست تیم شهدای شیرگاه و سرپرست تیم کفایتی حضور داشتند، اما مجید احمدی کشتی‌گیر متخلف و مربیان تیم کفایتی در این جلسه شرکت نکردند. با این وجود اعضای کمیته‌ انضباطی فدراسیون کشتی پس از بازبینی فیلم مسابقات، اعلام شکایت اداره ثبت احوال بابلسر رای خود را در مورد تخلف صورت گرفته اعلام کرد که رای کمیته‌ انضباطی به این شرح است: کشتی‌گیر متخلف وزن ۵۰ کیلوگرم به نام مجید احمدی و قاسم امانی، سرمربی تیم و مسلم نادری ، مربی تیم کفایتی خراسان رضوی را که با علم و اطلاع از جعلی بودن هویت کشتی‌گیر از وی استفاده کرده‌اند به دو سال محرومیت از کشتی (مجید احمدی) و دو سال محرومیت از مربیگری محکوم و صادر می‌کند.

پیروزی این کشتی‌گیر برابر حریفانی از تیم‌های مقابل نیز مردود و باطل می‌شود. همچنین اگر این کشتی‌گیر در نتیجه‌ تیمی اثرگذار بوده و موقعیت تیم‌ها را در جدول تغییر داده باشد، سازمان لیگ با عنایت به محکومیت این کشتی‌گیر می‌تواند موقعیت تیم‌ها را مجددا بررسی و تغییرات لازم را محاسبه و اعمال کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 893 زمان: 9:25 تاريخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:حضور قاچاقی کشتی‌گیر افغانی در لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت